tisdag 6 oktober 2009

Smyckesträff!


Nu kommer jag att starta med vad jag kallar "smyckesträffar".

Detta innebär att jag kommer och visar mina smycken genom att ni bestämmer tid och plats med mig via mail eller telefon.

Jag kan exempelvis komma till en arbetsplats, förening eller en tjejkväll hemma hos en värdinna.

Då kommer jag en kort stund innan utsatt tid för att förbereda mig med mina smycken. Jag tar med mig spegel och annan rekvisita som kan behövas vid tillfället. Jag önskar gärna ett bord att lägga upp mina alster på.

Dessa träffar är helt kostnadsfria och har inget köptvång, utan mest för att man ska ha möjligheten att se mina smycken på riktigt.

Jag vill att ni är en grupp på minst 4 personer och ni befinner er i Gislaved/Anderstorp. (alternativt i Tenhult/Jönköping nu under oktober månad)

"Värdinnan" som kontaktar mig får som tack välja ett valfritt smycke.

Under träffen finns möjlighet att lägga beställningar samt att köpa smycken direkt mot kontant betalning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar