tisdag 28 april 2009

Köpinformation

Såhär handlar man från Piffigt:


  • Du surfar runt i bloggen och hittar smycket du vill ha
  • Du noterar smyckets namn/nummer
  • Du skickar litet mail till mig med vad som önskas, alltså namnet/numret på din artikel/artiklar. Jag önskar också att du lämnar ditt namn, adress och telefonnummer. Detta är viktigt för annars vet jag ju inte vart varan skall levereras.
  • När jag fått din beställning får du mitt kontonummer skickat på mailen. Jag önskar då betalning inom 7 dagar, annars glömmer vi hela grejen. När jag sen ser att din betalning kommit in, ja då går jag glatt till brevlådan och postar iväg paketet(även regniga dagar). Borde hamna hos dig inom 2 arbetsdagar då ungefär.

Ibland kan mina nissar i verkstaden ha annat för sig, så då får man kanske stå ut med att leveranstiden är 1-2 veckor. Fast ibland är det rena turboleveransen och du har dina smycken redan nästa dag. Jag meddelar i vilket fall om detta.

Det här med att ångra sig: Det händer ju alla. Du kanske inte gillade grejen du fick. Eller det kanske inte passade med ditt nagellack? Du får 14 dagar på dig att fundera över saken(inte längre än så för nån gräns måste jag ju dra).

Frakten? 12 riksdaler!


Mailadress: piffigtmirka@hotmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar