tisdag 28 april 2009

Hejsan allihopa!

Nu har en ny blogg uppstått och det är fantastiskt roligt att du hittade hit! Jag startade en ny blogg för att lägga upp alla min alster som kommer till mellan blöjbyten och och bebisskrik. Jag har valt att döpa sidan till Piffigt, kanske mest för att bloggens innehåll kommer vara just, piffigt. Jag kommer även att ha en del av mina smycken till försäljning. Vissa av smyckena kommer enbart finnas i ett exemplar medan andra tillverkas vid förfrågan. Jag är dessutom en väldigt lyhörd tjej, så jag kan skapa efter just dina önskemål.

Allt om köpinformation kommer att finnas i högerspalten------>
Ta en titt på det eller maila mig vid oklarheter. Finns du i närheten av Jönköping/Gislaved kan det finnas möjlighet att få klämma och känna på dessa ljuvliga ting.

Självklart är kommentarer välkomna även i den här bloggen. Just nu är bloggen under uppbyggnad så om du saknar något, har några bra tips eller synpunkter, så är även det välkommet!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar